درباره وبلاگ


سلام امیدوارم استفاده ی کافی برده باشید نظر یادتون نره درخاصت هاتون رو هم می پذیریم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 71673
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

dimo700-دیمو-رام-نرم افزار-بازی-و...




 

GOBackupPro01

با برنامه GO Backup Pro از شماره ها، پیامک ها، تنظیمات go launcher، تنظیمات سیستم و برنامه ها بطور سریع، امن و آسان فایل ها و نسخه های پشتیبان تهیه کنید. در صورتی که دستگاه شما روت شده باشد توانا بر بک آپ گیری از داده ها و دیتا های برنامه ها نیز خواهید بود. اگر برخی برنامه های آزار دهنده را موقع بازیابی دیدید می توانید آنها را پنهان کنید. توجه کنید که این حالت هم مشابه حالت قبل نیازمند به روت بودن گوشی است. پشتیباتی از بکاپ های Cloud نیز از دیگر خدمات برنامه است.

 

.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : علیرضا

 
دانلود رایگان رام رسمی تبلت دیمو 700 
آموزش به زودی در همین وبلاگ گذاشته می شود .
نظر یادتون نره
لینک دانلود در ادامه مطلب


 

 



ادامه مطلب ...


5 فروردين 1392برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : علیرضا

Dimo 700

 
در راستای حمایت از محصولات تولید داخل کشور، امروز می‌خواهیم یک محصول جدید ایرانی را به شما معرفی نماییم. دیمو 700 تبلتی 7 اینچی است که با قدرت سخت افزاری مناسب، سیستم عامل محبوب اندروید و قابلیت‌های دیگر تولید و عرضه گردیده است. برای آشنایی بیشتر با این تبلت وطنی، با ما در نقد و بررسی آن همراه شوید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: - وزن 350 گرم
پردازنده: ARM Allwinner A10 Chip , Cortex A8 1.0GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی 4 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 7.0 اینچ
امکانات: WiFi - کارت خوان - وب کم - حسگر شتاب سنج - USB - microUSB - HDMI
سایر مشخصات: Google Android نسخه‌ی 4.0.3 (Ice Cream Sandwich)
Dimo 700
:: نقد و بررسی Dimo 700

طراحی و نوع ساخت این تبلت کاملا متوسط و البته راضی کننده است. جنس بدنه تماما از پلاستیک است که در این مورد نمی‌توان به دیمو چندان ایرادی گرفت . در جاییکه تمامی تبلت های سطح بالای سامسونگ هم دارای بدنه پلاستیکی هستند، به دیمو با این قیمت ایرادی وارد نمی‌شود. در قسمت جلویی یک صفحه نمایش 7 اینچی را مشاهده می‌نمایید که در قسمت بالای آن یک دوربین جهت مکالمات تصویری قرار گرفته است. همچنین کلید های کنترلی سیستم عامل اندروید شامل کلید Home، Menu و Back در سمت راست صفحه نمایش به چشم می‌خورند و در نهایت زیر صفحه نمایش، نام این محصول یعنی Dimo 700 نوشته شده است. ابعاد این تبلت 193*119 میلی‌متر و قطر آن نیز 9.8 میلی متر است که در کل ابعاد مناسبی به نظر می‌رسد. لبه های منحنی آن نیز به همراه وزن مناسب 350 گرمی، باعث می‌گردد که در کل در هنگام کار با آن احساس راحتی به کاربر منتقل گردد. در قسمت پشتی تبلت هم شکاف کارت حافظه و بلندگو تعبیه گردیده است. اما کلید پاور و کلید کنترل صدا هر دو در لبه بالایی این تبلت قرار دارند. بقیه درگاه‌ها شامل درگاه microUSB، درگاه HDMI، جک 3.5 میلی متری هدفون و جک اتصال شارژر همگی در سمت راست در کنار یکدیگر چیده شده‌اند. در کل از نظر ظاهری و کیفیت ساخت و همچنین راحتی کار با آن، می‌توان گفت که دیمو نمره قبولی را کسب می‌نماید.

اما صفحه نمایش به کار رفته بر روی این تلت یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی خازنی از نوع LCD است که قابلیت دریافت 5 لمس همزمان را نیز داراست. این صفحه نمایش، تصاویر را با رزولوشن 480×800 پیکسل نمایش می‌دهد. اما نکته ای که باید به آن اشاره نماییم، کیفیت پایین‌تر صفحه نمایش دیمو نسبت به دیگر تبلت های 7 اینچی موجود در بازار است. رنگ‌ها در این صفحه نمایش مقداری بی طراوت هستند و عملکرد این صفحه نمایش در زوایای مختلف به واقع نا امید کننده است. همچنین عملکرد آن در زیر نور آفتاب متوسط است. به هر حال، تبلت هایی مانند Jetway یا Arnova با قیمتی تقریبا مشابه دیمو، از نظر صفحه نمایش بر این تبلت برتری دارند. اما به هر حال، در قسمت‌های دیگری مانند سیستم عامل، این تبلت برتری‌هایی دارد که شاید ایرادات آن را پوشش دهد.

قدرت سخت افزاری این دستگاه به نسبت قیمت آن، رضایت بخش است. چیپ Allwinner A10 به همراه پردازنده یک گیگاهرتزی از نوع Cortex-A8 ، سخت افزار این تبلت را تشکیل می‌دهند که به همراه یک پردازشگر گرافیکی Mali-400 MP و 512 مگابایت حافظه رم، از پس اکثر پردازش‌های معمولی بر خواهند آمد. اگر از این تبلت انتظار اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی HD را نداشته باشید، در بقیه موارد این تبلت شما را راضی خواهد کرد. حتی در تست‌های انجام گرفته، بازی سنگین DeadTrigger که یک بازی HD و بسیار سنگین محسوب می‌گردد هم با این تبلت با مقداری مکث اجرا گردید.
نقد و بررسی Dimo 700
:: نقاط قوت و ضعف

قیمت مناسب
سیستم عامل اندروید 4
سخت افزار مناسب به نسبت قیمت
پشتیبانی کامل از زبان فارسی
پشتیبانی از USB On the Go
پشتیبانی از Wi-Fi
قابلیت افزایش حافظه توسط کارت حافظه microSD تا حداکثر 32 گیگابایت
ابعاد مناسب


عملکرد نا مناسب صفحه نمایش
دوربین بی کیفیت


منبع : http://dimi700.lxb.com]]>

 

نقد وبرسی کامل دیمو 700

 

شکل ظاهری و طراحی:

IMG_7445.jpg

وقتی برای نخستین بار تبلت را در دست تان می گیرید شاید کمی سنگین و ضخیم به نظر برسد. اما اگر آن را با دیگر تبلت های ۷ اینچی مقایسه کنید متوجه می شوید که این تبلت، هم وزن مناسبی دارد و هم ضخامتش در مقایسه با دیگران تفاوت چندانی ندارد. به خاطر رنگ سفید آن به نظر محصولی متفاوت می آید و سبب می شود بعضی ها از آن خوش شان بیاید و بعضی دیگر طرفدار آن نباشند.


 

IMG_7459.jpg

IMG_7460.jpg

IMG_7459.jpg

جنس بدنه از کیفیت خوبی برخوردار است و هنگامی که آن را در دست می گیرید احساس می کنید محصولی با ساختاری محکم و مقاوم در دست دارید.


 

نمایشگر:

IMG_7439.jpg

نمایشگر 7 اینچ این تبلت از نوع ضد خش و دارای رزولوشن 800 در 480 پیکسل است و به طور کلی نسبت به مدل های رایج بازار رزولوشن پایین تری دارد. در واقع نمی توانید کیفیت تصویر را در این نمایشگر عالی و حتی خوب بدانید. بعد از این که تبلت برای بار اول روشن می شود شما با تصویر پس زمینه کوه دماوند مواجه می شوید و از دیدنش خوشحال می شوید. اما دومین چیزی که به خودتان می گویید این است که چرا کیفیت نمایشگر خوب نیست؟


 

IMG_7442.jpg

علاوه بر این، زاویه دید نمایشگر هم کم است و کافی است آن را چند درجه حرکت بدهید تا تصویر محو شود. برای مقایسه کافی است زاویه دید دیمو 700 را با تبلت نکسوس 7 گوگل مقایسه کنید. (تصویر بالا و پایین)


 

IMG_7443.jpg

مشکل سوم نمایشگر، حساسیت لمسی آن است. به طور کلی تبلت دیمو 700 از نظر لمسی خوب عمل می کند و قابلیت تشخیص ۵ لمس هم زمان را دارد. اما در هنگام تست متوجه شدیم هنگامی تبلت را به شارژر می زنیم، عملکرد لمسی نمایشگر دچار اختلال می شود. بنابراین زمانی که تبلت در حال شارژ است نمی توانید با آن به راحتی کار کنید. در نهایت مشکل چهارم که به نمایشگر مربوط می شود، نبود سنسور تشخیص نور محیط روی این تبلت است. به همین خاطر باید نور نمایشگر را در محیط های مختلف به صورت دستی تنظیم کنید و خود تبلت این کار را برای تان انجام نمی دهد.


 

سخت افزار:

IMG_7463.jpg

نسبت به قیمت ارزان این تبلت، روی آن سخت افزار خوبی پیدا می کنید. پردازشگر Cortex A8 1000MHZ به همراه چیپ گرافیکی Mali-400MP نمایشگر لمسی قادر به تشخیص ۵ نقطه همزمان در کنار ۵۱۲ مگابایت رم. این تبلت دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت حافظه می توانید آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهید.

از نظر ارتباطی این تبلت دارای وای-فای است و سیم کارت نمی خورد. ضمن این که روی آن بلوتوث نیز وجود ندارد. جالب اینجا است که روی آن جی پی اس هم تعبیه نشده است.


 

IMG_7468.jpg

اما از نظر پورت ها با مجموعه نسبتا کاملی مواجه هستید: ورودی هدفون، Mini HDMI به همراه Mini USB و USB OTG .

یک دوربین VGA هم در جلو قرار دارد که برای چت تصویری به کار می رود و باطری نیز 3000mAh است. در نهایت وزن تبلت نیز ۳۵۰ گرم است.


 

صدا:

IMG_7465.jpg

اگر به دنبال بلندی صدا هستید اسپیکر تبلت دیمو می تواند تقریبا شما را راضی کند. اما نباید انتظار کیفیت بالای صدا را از اسپیکر آن داشته باشید و شاید بهتر باشد از هدفون استفاده کنید.


 

باطری

IMG_7454.jpg

همان طور که گفته شد اینجا با یک باطری 3000mAh مواجه هستید. در تست های ما به نظر می رسد که می توانید حدود ۴ تا ۷ ساعت روی کارکرد باطری حساب باز کنید. در صورتی که با آن ویدیو ببینید حدود ۴ تا ۵ ساعت باطری دوام می آورد. اما برای کارهای دیگر زمان بیشتری در اختیار دارید.


 

سیستم عامل و زبان فارسی

IMG_7448.jpg

اندروید 4 سبب شده که با سیستم عاملی قدرتمند سر و کار داشته باشید که به خوبی از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند. با توجه به سخت افزار تبلت، می بینید که کارها با سرعت نسبتا خوب و روان اجرا می شوند و تبلت در این مورد شما را ناامید نمی کند.


 

یک تبلت ایرانی!؟

IMG_7464.jpg

شرکتی به نام «ارتباطات ایرانیان اروند» ادعا می کند که این تبلتی ایرانی است و در ایران مونتاژ می شود. در واقع از قول مدیرعامل این شرکت نقل شده که «قطعات مختلف تبلت دیمو به سفارش شرکت ایرانیان ارتباط توسط شرکت های خارجی تهیه می شود و سایر امور از قبیل مونتاژ قطعات روی بردهای الکترونیکی، تزریق و غیره در کارخانه انجام می شود.» و این شرکت، دیمو را نخستین تبلت تولیدشده در خاورمیانه معرفی کرده است.

اما به نظر می رسد این تبلت دارای خواهری چینی است. حتما می دانید در سیستم عامل اندروید اگر به یک شبکه وای-فای متصل شوید، نام و مشخصات شبکه متصل شده، در سیستم عامل ذخیره می شود و تبلت بعدا از این اطلاعات، جهت اتصال مجدد به شبکه وای-فای استفاده می کند.

جالب اینجا است که روی تبلتی که در اختیار نارنجی قرار گرفته بود نیز چنین لیستی وجود داشت و یک شبکه وای-فای به نام LingYun را روی آن دیدیم که شبیه به یک اسم چینی بود.


 

IMG_7446.jpg

با جستجو این اسم در کمال شگفتی متوجه شدیم این نام یک شرکت چینی است که محصولاتی از قبیل تبلت تولید می کند. اگر تبلت LINGYUN F2S را ببینید متوجه می شوید که از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی با تبلت دیمو 700 مطابقت کاملی دارد. ضمن اینکه قیمت این تبلت چینی ۱۱۳ دلار است. در پایین تصویر این تبلت را ملاحضه می کنید. حال این سوال پیش می آید که آیا واقعا می توان دیمو 700 را یک تبلت ایرانی به حساب آورد؟


 

211_1-001-narenji-ir.jpg

جمع بندی

IMG_7458.jpg

دیمو 700 جزو ارزان ترین تبلت هایی است که می توانید در بازار بخرید. شاید به همین خاطر نباید به دنبال بسیاری از برتری‌ها نسبت به دیگر محصولات بازار باشید. در نهایت تصمیم با شما است که آیا می توان توازن قیمت و امکانات را در این محصول دید یا نه. این تبلت اکنون با قیمت ۳۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.



5 فروردين 1398برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : علیرضا

سلام.


مقدمه :

بعد از اینکه یه رام سیانوژن 10 (جلای بین 4.1) رو روی تبلتم نصب کردم و یکم دست کاریش کردم تبلت بریک شد و از اونجایی که دیگه گارانتیش پریده بود دیگه نمایندگی درستش نمیکرد خودم بر آن شدم که یه راهی برای درست کردنش پیدا کنم و موفق هم شدم و البته چیز های زیادی یاد گرفتم هم در مورد تبلت و هم یه چیز های دیگه.
و البته بعد از اینکه فهمیدم راه رو (قبل از این که این تاپیک رو بزنم) اونوقت دیدم که توی سایت دیمو هم نحوه فلش کردن رو گذاشتند!

اصل مطلب:

اول این رو دانلود کنید:

 

Code:
uploadkon.ir/uploads/d700.pdf


این رو از سایت رسمی دیمو در آووردم آموزش فلش کردن تبلته البته برای خوندنش باید حتما نرم افزار adobe reader رو توی کامپیوتر داشته باشید.

حالا نرم افزار live Suit 1.0.9 رو از لینک پایین دانلود کنید:



از یه سایت چینی دان کردم.

اینم فایلی که باید فلش کنید:

Code:
uploadkon.ir/?file=DIMO%20700%2091%208.rar

که از سایت دیمو و رام استوک دیمو 700 هست.
یا:


که اینم از یه سایت چینی و سبک تر از رام خود تبلت هست.فقط فارسی نداره ولی میشه یه کیبورد دیگه نصب کرد که فارسی داشته باشه و با خوندن فارسی مشکلی نداره.
البته دکمه بک و منو کار نمیکنند.

توجه :
اگر در مرحله آخر نرم افزار فقل کرد باید ویندوز رو عوض کنید و دوباره قبل ( اگر وصل کردید تبلت به عنوان usd فلش یا حافظه شناخته میشه که دیگه نمیشه فلش کرد) اینکه تبلت رو به سیستم وصل کنید نرم افزار livesuit رو نصب کنید. وبعد در مرحله آخر بعد از انتخاب فایل فلش و زدن دکمه finish تبلت رو به اون نحوه ای که توی آموزش گفته وصل کنید.

من خودم یک ماه به این دلیل تبلت خراب موند رو دستم.

به زودی اگر خدا بخواد رام cynogen mod 10 پورت میکنم براش.


منبع : http://dimi700.rozblog.com]]>



5 فروردين 1392برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : علیرضا

صفحه قبل 1 صفحه بعد